Fachowe doradztwo w zakresie wyboru właściwego systemu a następnie sprawny proces montażu automatycznych regałów to początkowe etapy współpracy z ISL. Każdy regał z oferty ISL: Rotomat, Lean-Lift oraz LogiTower może być objęty kompleksową opieką posprzedażową Działu Serwisu. W jakich obszarach wspieramy?
Po zakończonym okresie gwarancyjnym, w ramach after sales service oferujemy kilka standardowych rodzajów pakietów serwisowych. Jednak z uwagi na fakt, że każdy projekt automatycznych regałów jest inny, zarówno jeśli chodzi o skalę przedsięwzięcia, jak i rodzaj zastosowanych rozwiązań, każdy z nich może ulec znacznej modyfikacji. W automatyce magazynowej nie ma uniwersalnego wachlarza usług serwisowych. W zależności choćby od charakteru prowadzonej działalności, czy posiadanych własnych służb utrzymania ruchu, oferujemy różne warianty całodobowego wsparcia telefonicznego, monitorowania systemów informatycznych, przeglądów konserwacyjnych i bezpieczeństwa, gotowość serwisową w przypadku nagłych awarii, zarządzanie częściami czy szkolenia z obsługi systemu.