Facebook Youtube Szybki kontakt

Serwis

Opole
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Łódź
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Bydgoszcz
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Poznań
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Kraków
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Warszawa
E: serwis@isl.pl
T: +48 884 75 75 75

Wsparcie techniczne

Fachowe doradztwo w zakresie wyboru właściwego systemu automatyzacji magazynu czy produkcji a następnie sprawny proces montażu automatycznych regałów Rotomat, Lean-Lift oraz LogiTower to początkowe etapy współpracy z ISL. Kompleksową opiekę posprzedażową naszych systemów oferujemy na terenie całej Polski.

Szkolenia techniczne

Prawidłowa obsługa regału to jedna z kluczowych zasad utrzymania sprawności regału i zapewnienia bezpieczeństwa pracy, dlatego po każdym zakończonym montażu prowadzimy szkolenie dla operatorów.

Podczas kursu szkolimy jak w pełni korzystać ze zintegrowanego systemu zarządzania magazynem, jakie pożyteczne funkcje posiada oprogramowanie serii MP oraz jakich błędów wystrzegać się przy załadunku, aby zapewnić bezpieczną pracę oraz długą żywotność regałów. Ponadto wspieramy użytkowników w procesie integracji oprogramowania Hänel z systemami Klienta. W sytuacji rotacji pracowników na stanowiskach operatorskich oferujemy dodatkowe szkolenia dla nowych operatorów regałów.

Przeglądy/ Preventive Maintenance

Prawidłowa konserwacja jest kluczowa zarówno dla ograniczenia ryzyka awarii, jak i spowolnienia zużywania się elementów urządzeń.

Regularne przeglądy konserwacyjne i przeglądy bezpieczeństwa pozwalają  serwisantom ustalić stan techniczny regału, zlokalizować te części, wobec których istnieje ryzyko pojawienia się awarii i w porę wymienić je na sprawne. Wymiana zużytych elementów na oryginalne części pozwoli na dalszą długą i bezawaryjną pracę systemu, dlatego naszym Klientom gwarantujemy stały dostęp do pełnego asortymentu części zamiennych i zapewniamy krótki czas realizacji wymiany.

 

Zmiany lokalizacji/modyfikacje

Nasze rozwiązania magazynowe to bardzo elastyczne systemy z możliwością rozbudowy, modyfikacji wysokości, zmiany liczby okien dostępowych czy zwiększenia pojemności poprzez dodawanie kolejnych modułów. Modyfikacje mogą być dokonywane również po instalacji urządzeń.

Ponadto,  jeśli w wyniku rozwoju firmy dochodzi do zmiany siedziby czy też przekształceniom podlega wewnętrzna logistyka magazynu, wymuszająca konieczność przeniesienia regału do nowej lokalizacji, oferujemy nasze wsparcie i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu relokacji zewnętrznych i wewnętrznych.

Obsługa 7 dni/tydzień

Po zakończonym okresie gwarancyjnym proponujemy zróżnicowane pakiety usług serwisowych, aby możliwie elastycznie dopasować się indywidualnych potrzeb.

W zależności m.in. od charakteru prowadzonej działalności, czy posiadanych własnych służb utrzymania ruchu, oferujemy różne warianty całodobowego wsparcia telefonicznego, zdalnego monitorowania systemów informatycznych, przeglądów konserwacyjnych i bezpieczeństwa, gotowość serwisową w przypadku nagłych awarii, zarządzanie częściami czy szkolenia z obsługi systemu. Naszym wsparcie obejmuje także prowadzenie terminarza regałów i przypominanie  o terminowych działaniach prewencyjnych, ograniczających ryzyko awarii.

 

Kompetencje

Nasi klienci doceniają wysokie kompetencje  pracowników działu serwisu:

Kierownik Wypożyczalni, branża: przemysł lotniczy:

„Serwisanci posiadają dużą wiedzę, obsługują nas na wysokim poziomie pod każdym względem: poprzez dobrą komunikację, zachowanie zasad bhp, porady związane z wykorzystaniem powierzchni magazynowej regałów i zagospodarowaniem”.

Value Stream Leader, branża: produkcja oświetlenia:

„Chciałabym serdecznie podziękować za sprawne i profesjonalne zamontowanie regału w naszej firmie. Podziękowania dla Panów za profesjonalne przeszkolenie oraz otwartość na pytania i chęć współpracy”.

 

Usługi na wysokim poziomie

Aby dobrze zadbać o stan urządzeń, ważna jest znajomość budowy oraz funkcjonowania regału, a także umiejętność rozpoznawania usterek, dlatego diagnostykę najlepiej oddać w ręce autoryzowanych serwisantów.

W przypadku nagłych zdarzeń wiedza, doświadczenie i wyposażenie serwisantów ISL pozwolą na szybką reakcję i przywrócenie sprawności regałów.

Nasi klienci

Newsletter

Wypełnij formularz, aby otrzymywać newsletter


„Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, jest ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skrajnej 3b, 31-331 Kraków. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne oraz że przysługują Państwu prawa dostępu do danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Państwa będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji usługi dostarczania newslettera i kontaktu handlowego, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie tych zgód i w celach w ich treści określonych. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Regulaminie i Polityce prywatności. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: info@isl.pl."

Poleć naszą stronę znajomemu

Dziękujemy

Strona została wysłana Twojemu znajomemu

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe. Prosimy jeszcze o odpowiedź na jedno pytanie. Tobie zajmie to tylko 10 sekund, a nam ułatwi pracę w przyszłości.

ANKIETA