Facebook Youtube Szybki kontakt

After sales service – jakość dzięki kompetencjom

Lepiej zapobiegać niż naprawiać

W automatyce magazynowej dobrze sprawdza się zasada: Lepiej zapobiegać niż naprawiać, czyli klasyczny preventive maintenance. Skutkami nieprawidłowości w działaniu urządzeń
w magazynie czy w hali produkcyjnej są przestoje w produkcji, straty surowców a często także zagrożenie bezpieczeństwa pracy.
Każde takie zdarzenie jest wysoce niepożądane, ale nie miejmy wątpliwości – czasem nawet maszyny i urządzenia zawodzą. Dlatego, w miarę możliwości, usterkom trzeba zapobiegać, a w razie ich wystąpienia szybko reagować.

Właściwa opieka posprzedażowa to bezpieczeństwo procesów produkcyjnych stąd przy zakupie automatycznych regałów warto sprawdzić jakiego zakresu opieki w ramach after sales service
można się spodziewać od dostawcy.

Kompleksowa opieka posprzedażowa jako argument dla decyzji zakupowej

Fachowe doradztwo w zakresie wyboru właściwego systemu a następnie sprawny proces montażu automatycznych regałów to początkowe etapy współpracy z ISL. Każdy regał z oferty ISL: Rotomat, Lean-Lift oraz LogiTower może być objęty kompleksową opieką posprzedażową Działu Serwisu. W jakich obszarach wspieramy?

 Po zakończonym okresie gwarancyjnym, w ramach after sales service oferujemy kilka standardowych rodzajów pakietów serwisowych. Jednak z uwagi na fakt, że każdy projekt automatycznych regałów jest inny, zarówno jeśli chodzi o skalę przedsięwzięcia, jak i rodzaj zastosowanych rozwiązań, każdy z nich może ulec znacznej modyfikacji. W automatyce magazynowej nie ma uniwersalnego wachlarza usług serwisowych. W zależności choćby od charakteru prowadzonej działalności, czy posiadanych własnych służb utrzymania ruchu, oferujemy różne warianty całodobowego wsparcia telefonicznego, monitorowania systemów informatycznych, przeglądów konserwacyjnych i bezpieczeństwa, gotowość serwisową w przypadku nagłych awarii, zarządzanie częściami czy szkolenia z obsługi systemu.

Po pierwsze zapobiegać

Aby systemy magazynujące jak najrzadziej się psuły i wolniej eksploatowały, trzeba odpowiednio się z nimi obchodzić. Tempo eksploatacji regału zależy nie tylko od liczby przepracowanych godzin, ale także od warunków panujących na magazynie (zwłaszcza zapylenie) oraz co równie ważne
– od prawidłowego użytkowania regału. Aby ograniczyć ryzyko awarii i spowolnić zużywanie się elementów urządzenia ważna jest przede
wszystkim prawidłowa konserwacja.

Regularne przeglądy konserwacyjne i przeglądy bezpieczeństwa pozwolą ustalić stan techniczny regału, zlokalizować te części, wobec których istnieje ryzyko pojawienia się awarii i w porę wymienić je na sprawne. Wymiana zużytych elementów na oryginalne części pozwoli na dalszą długą
i bezawaryjną pracę systemu. Warto pamiętać, że aby dobrze zadbać o stan urządzeń, ważna jest znajomość budowy oraz funkcjonowania regału,
a także umiejętność rozpoznawania usterek, stąd niezbędna jest profesjonalna diagnostyka przez autoryzowanych serwisantów ISL.

Szybka reakcja

Większość nagłych awarii regałów wynika z zużycia części mechanicznych, które niepoddane przeglądom i niezbędnym okresowym wymianom ulegają zniszczeniu, uniemożliwiającym dalszą pracę oraz z nieprawidłowego użytkowania regału – np. blokada półki jako konsekwencja niewłaściwego rozmieszczenia towarów na półce. Dlatego tak ważne są regularne kontrole i wykonywanie zaleceń serwisu oraz dopuszczanie do użytkowania wyłącznie przeszkolonych pracowników. W przypadku nagłych zdarzeń wiedza, doświadczenie i wyposażenie serwisantów ISL pozwolą na szybką reakcję i przywrócenie sprawności regałów.

Prawidłowa obsługa regału

W definicji używanego przez nas stwierdzenia „kultura użytkowania” mieści się właściwa obsługa regału, coś co stanowi jedną z kluczowych zasad utrzymania sprawności regału i zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Jednak rotacja pracowników na stanowiskach operatorskich może temu zagrozić, dlatego jedną ze składowych opieki posprzedażowej są szkolenia dla nowych pracowników

Zmiana lokalizacji

Jeśli w wyniku rozwoju firmy dochodzi do zmiany siedziby czy też transformacjom podlega wewnętrzna logistyka magazynu wymuszająca konieczność przeniesienia regału do nowej lokalizacji możesz liczyć na wsparcie ISL. Wieloletnia praktyka w realizacji zleceń relokacji naszych systemów  – relokacji zewnętrznych
i wewnętrznych
to pewność, że demontaż i montaż zostanie przeprowadzony szybko, sprawnie i terminowo.


*Zapoznałam/em się z Regulaminem i Polityką prywatności.

Zespół ISL
}
Nasi klienci

Newsletter

Wypełnij formularz, aby otrzymywać newsletter


„Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, jest ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skrajnej 3b, 31-331 Kraków. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne oraz że przysługują Państwu prawa dostępu do danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Państwa będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji usługi dostarczania newslettera i kontaktu handlowego, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie tych zgód i w celach w ich treści określonych. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Regulaminie i Polityce prywatności. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: info@isl.pl."

Poleć naszą stronę znajomemu

Dziękujemy

Strona została wysłana Twojemu znajomemu

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe. Prosimy jeszcze o odpowiedź na jedno pytanie. Tobie zajmie to tylko 10 sekund, a nam ułatwi pracę w przyszłości.

ANKIETA