Facebook Youtube Szybki kontakt

Producent okuć meblowych – magazyn części (case study)

CASE STUDY: magazynowanie części w automatycznym regale windowym Lean-Lift u producenta okuć meblowych

 

Części bezpośrednio dostępne w obszarze produkcji

Klient jest światowym liderem w dziedzinie produkcji zawiasów, prowadnic, systemów szuflad i innych elementów okuć do mebli i szaf drewnianych.

Położony centralnie w obszarze produkcyjnym firmy automatyczny regał Lean-Lift umożliwia przechowywanie wszystkich części zamiennych potrzebnych do utrzymania sprawności urządzeń produkcyjnych i maszyn. Automatyczny system magazynowy Lean-Lift dzięki wykorzystaniu maksymalnej wysokości budynku, od podłogi do sufitu, pozwala zaoszczędzić cenną powierzchnię produkcyjną przy jednoczesnym zapewnieniu maksymalnej przestrzeni składowania.

Obudowa regału windowego Lean-Lift zgodnie z życzeniem klienta zaprojektowana została w barwach korporacyjnych, dzięki czemu idealnie komponuje się estetycznie z innymi elementami otoczenia produkcyjnego.

Zwiększenie pojemności magazynu i precyzyjna identyfikacja pozycji magazynowych

Instalacja regału windowego Lean-Lift w obszarze produkcji przyczyniła się do zwiększenia dostępnej powierzchni składowania, a także usprawniła oraz przyspieszyła proces obsługi linii produkcyjnej. System identyfikacji pracowników ograniczył dostęp do części osobom nieuprawnionym.

Po zweryfikowaniu tożsamości pracowników za pomocą skanera kodów kreskowych, regał Lean-Lift dostarcza pojemnik z żądanym towarem bezpośrednio do punktu dostępu w celu jego pobrania. Sterownik automatycznego systemu magazynowego Lean-Lift pozwala na bezbłędną identyfikację składowanych części.

Łatwa integracja z systemem WMS/ERP

Automatyczne regały windowe Lean-Lift są kompatybilne z wewnętrznym systemem informatycznym Klienta i zapewniają szybki oraz niezawodny proces dostarczania potrzebnych części zamiennych i komponentów produkcyjnych.

Znajdziecie nas na:

}
Nasi klienci

Newsletter

Wypełnij formularz, aby otrzymywać newsletter


„Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, jest ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Skrajnej 3b, 31-331 Kraków. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne oraz że przysługują Państwu prawa dostępu do danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Państwa będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji usługi dostarczania newslettera i kontaktu handlowego, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie tych zgód i w celach w ich treści określonych. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Regulaminie i Polityce prywatności. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: info@isl.pl."

Poleć naszą stronę znajomemu

Dziękujemy

Strona została wysłana Twojemu znajomemu

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe. Prosimy jeszcze o odpowiedź na jedno pytanie. Tobie zajmie to tylko 10 sekund, a nam ułatwi pracę w przyszłości.

ANKIETA